Cosmos Fm 96,5 Συνεντεύξεις Γεράσιμος Αποστολάτος: Αν ο Δήμαρχος, ο α/δήμαρχος και εγώ συνεργαστούμε αρμονικά θα τελειώσει το Γηροκομείο

Γεράσιμος Αποστολάτος: Αν ο Δήμαρχος, ο α/δήμαρχος και εγώ συνεργαστούμε αρμονικά θα τελειώσει το Γηροκομείο

Γεράσιμος Αποστολάτος: Αν ο Δήμαρχος, ο α/δήμαρχος και εγώ συνεργαστούμε αρμονικά θα τελειώσει το Γηροκομείο post thumbnail image

Στην εκπομπή “Στα Υπόγεια είναι η Θέα”, φιλοξενήθηκε ο πρόεδρος του Δημοτικού Γηροκομείου, Γεράσιμος Αποστολάτος.

Μετά τις τόσες αναβολές της διοικητικής παραλαβής του γηροκομείου, αλλά και τα τόσα πολλά χρόνια που το έργο έχει καθυστερήσει, έδωσε τις απαραίτητες εξηγήσεις.

Αρχικά τόνισε ότι το τελευταίο κόλλημα είχε να κάνει με την πυροσβεστική καθώς έπρεπε να γίνει ένας έλεγχος για την πυρασφάλεια. Σχετικά με τις φορές που δεν μπόρεσε να επικοινωνήσει με τον Δήμαρχο και τον /δήμαρχο για θέματα του γηροκομείου αλλά και την φορά που θα γινόταν η διοικητική παραλαβή και ήταν έκτος Κεφαλονιάς είπε ότι δεν μπορεί να καταλάβει τι συμβαίνει και φαντάζεται ότι δεν υπάρχει κάτι προς το πρόσωπό του.

Τέλος, επισήμανε ότι δεν είμαστε μακριά από την ολοκλήρωση όμως πάνω απ’ολα χρειάζεται αρμονική συνεργασία.

Ακούστε τον κο Αποστολάτο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Related Post

Κώστας Τσιμάρας: «Μείναμε χωρίς μόνιμο παθολόγο. Θέλουμε μόνιμες λύσεις, όχι εμβαλωματικές»Κώστας Τσιμάρας: «Μείναμε χωρίς μόνιμο παθολόγο. Θέλουμε μόνιμες λύσεις, όχι εμβαλωματικές»

Ο πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων του Γενικού Νοσοκομείου Κεφαλονιάς Κώστας Τσιμάρας φιλοξενήθηκε στην εκπομπή «Στα Υπόγεια είναι η Θέα», με σκοπό αφενός να αναλύσει την ανακοίνωση που εξέδωσε το σωματείο

Μάκης Δημητράτος: «Ξεπουλιόμαστε μέχρι τέλους»Μάκης Δημητράτος: «Ξεπουλιόμαστε μέχρι τέλους»

Mε αφορμή ένα πρόσφατο άρθρο του  (δες εδώ), ο Μάκης Δημητράτος φιλοξενήθηκε στην εκπομπή «Στα Υπόγεια είναι η Θέα», για να εξηγήσει όσα αναφέρει σε αυτό. «Το κείμενο μου αναφέρεται

Σταύρος Αντύπας: «Θέλουν να κάνουν την Ελλάδα, μπαταρία της Ευρώπης»Σταύρος Αντύπας: «Θέλουν να κάνουν την Ελλάδα, μπαταρία της Ευρώπης»

Ο δικηγόρος Σταύρος Αντύπας φιλοξενήθηκε στην εκπομπή «Στα Υπόγεια είναι η Θέα», εκπροσωπώντας την «Ανοιχτή Συνέλευση Κατοίκων Κεφαλονιάς», μετά από ανακοίνωση τους όπου εκφράζουν την άποψη τους σχετικά με την