Cosmos Fm 96,5 Cosmos Frontpage,Συνεντεύξεις Υδροπλάνα: Πόσο θα κοστίζει το Πάτρα – Κεφαλονιά και σε πόση ώρα θα φθάνουμε

Υδροπλάνα: Πόσο θα κοστίζει το Πάτρα – Κεφαλονιά και σε πόση ώρα θα φθάνουμε

Υδροπλάνα: Πόσο θα κοστίζει το Πάτρα – Κεφαλονιά και σε πόση ώρα θα φθάνουμε post thumbnail image

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Hellenic Seaplanes Νίκος Χαραλάμπους φιλοξενήθηκε στην εκπομπή του COSMOS 96,5 «Στα Υπόγεια είναι η Θέα» με αφορμή οι καθυστερήσεις που παρατηρούνται στην έναρξη λειτουργίας των υδατοδρομίων στο Ιόνιο.

«Κάνουμε μεγάλη προσπάθεια για Κεφαλονιά και Ζάκυνθο. Υπάρχει τουρισμός και πρέπει να υπάρξουν υδροπλάνα» ήταν τα πρώτα του λόγια σε μια προσπάθεια να εξηγήσει ότι η εταιρεία δεν έχει αφήσει εκτός τα δυο νησιά.

  • Που οφείλεται η καθυστέρηση;

Ο κος Χαραλάμπους έστρεψε τα βέλη του στην προηγούμενη περιφερειακή αρχή η οποία σύμφωνα με τον ίδιο άφησε το θέμα να σέρνεται  από την στιγμή που ζήτησε να αναλάβει την υλοποίηση η εταιρία του, με δικά της κεφάλαια.

Εμείς ζητήσαμε (εκ νέου) να κατασκευάσουμε τα υδατοδρόμια Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ιθάκης και Λευκάδας χωρίς κανένα κόστος για τα Λιμενικά Ταμεία» , ανέφερε και συμπλήρωσε ότι η στάση της τωρινής περιφερειακής αρχής είναι θετική.

Πιο συγκεκριμένα τόνισε: «Η κα Κράτσα θέλησε να βάλει σε τροχιά υλοποίησης τα υδατοδρόμια, αλλά το θέμα σταμάτησε από ένσταση της αντιπολίτευσης λόγω μεγάλου κόστους.

Κατέφυγαν και στο ΣτΕ το οποίο τελικά δικαίωσε την προηγούμενη περιφερειακή αρχή, πως πράγματι τα χρήματα για τα υδατοδρόμια ήταν περισσότερα από τα προϋπολογιζόμενα και από τότε δεν έχει προχωρήσει το θέμα.  Εμείς έχουμε στείλει επιστολές και περιμένουμε απαντήσεις» . ανέφερε.

Ο κος Χαραλάμπους απάντησε και στο ερώτημα αν η όλη καθυστέρηση οφείλεται και σε άλλα συμφέροντα που δραστηριοποιούνται στο κομμάτι των μεταφορών και τόνισε ότι, με μια νέα επένδυση πάντα  θα υπάρχουν συμφέροντα που θα θίγονται, αλλά η αγορά πάντα βρίσκει τον τρόπο. «Και με τα “δελφίνια” το ίδιο είχε συμβεί» τόνισε.

  • Η κατασκευή, τα εισιτήρια και η διάρκεια

Ο Διευθύνων Σύμβουλος αναφερόμενος στην κατασκευή των υδατοδρομίων σημείωσε ότι θα πρόκειται για ένα μίνι αεροδρόμιο επί υδάτινου εδάφους, το οποίο μάλιστα για να διαμορφωθεί δεν θα διαρκέσει πάνω από 4 μήνες. «Δεν είναι χρονοβόρα διαδικασία» τόνισε υποστηρίζοντας ότι θα διαμορφώσει την ποιότητα ζωής των πολιτών, με τις απεργίες που γίνονται από την ΠΝΟ  αλλά και λόγω άλλων παραγόντων.

Παράλληλα ο προσκεκλειμμένος έδωσε και άλλες πληροφορίες όπως το κόστος μιας μετάβασης έως την Πάτρα αλλά και την διάρκεια της πτήσης: «Τα υδροπλάνα εξυπηρετούν σε γρήγορους χρόνους και μόνο μέχρι την δύση του ήλιου. Το δρομολόγιο Πάτρα- Κεφαλονιά θα διαρκεί 22 λεπτά και θα κοστίζει 48 ευρώ». Επιπρόσθετα τόνισε ότι η μισή ώρα πτήσης κυμαίνεται στα 70 -75 ευρώ (π.χ. στα δρομολόγια Κέρκυρα – Ζάκυνθος, Πάτρα – Λευκάδα & Αθήνα – Μύκονος) 

Για το τέλος, ο κος Χαραλάμπους εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι πολύ σύντομα θα έχουμε καλά νέα για τα υδροπλάνα του Ιονίου, καθώς η διαδικασία σε όλη την Ελλάδα έχει μπει σε τροχιά υλοποίησης και συνεχώς δίνονται άδειες για νέα υδατοδρόμια.

 

Related Post

Ο Γεράσιμος Τιμοθεάτος για την πτώχευση της Thomas Cook και για τις συνέπειες τηςΟ Γεράσιμος Τιμοθεάτος για την πτώχευση της Thomas Cook και για τις συνέπειες της

Ο πρόεδρος της ένωσης ξενοδόχων Κεφαλονιάς και Ιθάκης Γεράσιμος Τιμοθεάτος,  μίλησε στην εκπομπή «Στα Υπόγεια είναι η Θέα», για το θέμα που προέκυψε μετά την πτώχευση της εταιρείας Thomas Cook

Γεράσιμος Βασιλάτος: «Με το νέο χωροταξικό δεν θα μπορούν να δημιουργηθούν ξενοδοχειακές μονάδες»Γεράσιμος Βασιλάτος: «Με το νέο χωροταξικό δεν θα μπορούν να δημιουργηθούν ξενοδοχειακές μονάδες»

Στην εκπομπή «Στα Υπόγεια είναι η Θέα» και στον Δημήτρη Αλοΐζο,  φιλοξενήθηκε ο αρχιτέκτων Γεράσιμος Βασιλάτος, για μια συζήτηση για το πολύ σοβαρό θέμα του χωροταξικού. Η συζήτηση ξεκίνησε με

Αργύρης Γαβριελάτος: «Στον ΧΥΤΥ δεν λειτουργεί τίποτα. Είμαστε με τα χέρια δεμένα»Αργύρης Γαβριελάτος: «Στον ΧΥΤΥ δεν λειτουργεί τίποτα. Είμαστε με τα χέρια δεμένα»

Ο πρόεδρος της ΕΔΑΚΙ Αργύρης Γαβριελάτος φιλοξενήθηκε στην εκπομπή «Στα Υπόγεια είναι η Θέα».  Για μια ακόμα φορά το θέμα της συζήτησης ήταν ο ΦΟΔΣΑ και οι αποφάσεις που παίρνει